pátek 26. června 2015

Kristýna Hulcová, JAMU, Brno: Neopustíš mě?



Mami? Řekni mi, kdo jsem.
reflexe
Herečka vs. postava. Dalo by se říct, že je to doslova boj o přežití. Kristýna Hulcová, studentka činoherního herectví JAMU, v monodramatickém představení Neopustíš mě? zobrazuje psychický a fyzický souboj mezi sebou samou a postavou Iriny Arkadinové z Čechovova dramatu Racek. Scéna je přizpůsobena tak, aby připomínala šatnu v divadle. Po derniéře tak dochází k logické otázce „Kdo jsem já?“. Existenciální problém lidské duše je zaobalen do prvoplánové fázovosti. Už mockrát propíraný koncept tak má problém zaujmout a představení se stává plochým obrazem další ženy, jež se stala obětí své práce. Na druhou stranu se dobrým prvkem stává využití audio hlasu Arkadinové nebo symbol telefonu, jako poslední záchrany, jako stébla, které spojuje herečku s reálným světem.
Lukáš Buchta










Žádné komentáře:

Okomentovat